27.9.11

考完预试了。。。

啊~~~~~~
终于考完预试了
好轻松啊!!!!
虽然我对很多科都没有希望
(尤其是高数)
但是
哎呀
随缘啦
重点是
我终于可以看电视、玩电脑了耶!
这一阵子真是辛苦我了。。。

在考试前我买了
《醉后决定爱上你》
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
我终于可以看了!!!
亏我忍了那么久
期待这部剧咧~

接下来就是统考啦
erm
我不想讲到统考
我期待的是。。。。
统考之后会上映的电影
yaya
就是我喜欢的twilight啦
之前看了预告片
弄到我超期待的
希望能够快快考完统考
我就可以去看breaking dawn:part 1了~

哈哈
bella & edward
在这集结婚、生baby了
哈哈
期待期待。。。

最近一直都想分享好歌
可是因为考试
就只好拖到现在了。。。

梁文音的《还是朋友》
一点也不像失恋的歌
很轻快
我也很喜欢梁文音那种傻傻的气息
听到这首歌
就会很开心~

歌词:
我傻傻大步地走 也知道不必难过
生命旅程中 总有人逗留
也会有人像你 急着想溜
不去想昨天的梦 我决定今天好好的过
分开各自走 你可以享受自由
你的未来想怎样别来问我
从今後想做什麽就做什麽一个人过
你不必回头问我假装温柔不知所措
有一天相信你会怀念那个傻傻的我
淋着大雨等在你路口
忘了吧曾经我们手牵着手说着以後
算了吧你的承诺对我来说就像气球
等哪天你才真的看懂我们认真爱过
但这些又算得了什麽 还是朋友
不去想昨天的梦 我决定今天好好的过
分开各自走 你可以享受自由
你的未来想怎样别来问我
从今後想做什麽就做什麽一个人过
你不必回头问我假装温柔不知所措
有一天相信你会怀念那个傻傻的我
淋着大雨等在你路口
忘了吧曾经我们手牵着手说着以後
算了吧你的承诺对我来说就像气球
等哪天你才真的看懂我们认真爱过
但这些又算得了什麽 还是朋友
虽然有时气你
下一刻又想透 你不必担心我
不争气的泪水就让它流
做朋友也许幸福的多
从今後想做什麽就做什麽一个人过
你不必回头问我假装温柔不知所措
有一天相信你会怀念那个傻傻的我
淋着大雨等在你路口
忘了吧曾经我们手牵着手说着以後
算了吧你的承诺对我来说就像气球
等哪天你才真的看懂我们认真爱过
但这些又算得了什麽 还是朋友


kelly clarkson的《mr. know it all》
kelly很久没有自己的作品了耶
(除了跟jason aldean合唱的《don't you wanna stay》之外)
让我等了很久
哈哈
这次终于听到她的新歌了
好听好听

歌词:
Mr. Know It All
Well ya think you know it all
But ya don't know a thing at all
Ain't it something y'all
When somebody tells you something bout you
Think that they know you more than you do
So you take it down another pill to swallow

Mr. Bring Me Down
Well ya like to bring me down, don't ya
But I ain't laying down
Baby I ain't going down
Can't nobody tell m how it's gonna be
Nobody's gonna make a fool out of me
Baby you should know that I lead not follow

Oh you think that you know me
that's why I'm leaving you lonely
Cause baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

You ain't got the right to tell me
When and where to go, no right to tell me
Acting like you own me lately

Yeah baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

Mr. Play Your Games
Only got yourself to blame
When you want me back again
But I ain't fallin back again

Cause I'm livin' my truth without your lies
Let's be clear baby, this is goodbye
I ain't comin' back tomorrow

So what, you've got the world at your feet
And you know everything about everything
But you don't
You still think I'm comin' back but baby you'll see

Mr. Know It All
Well ya think you know it all
But ya don't know a thing at all
Yeah baby you don't know a thing about me
You don't know a thing about me

没有评论:

路人来自哪一国?