8.12.09

好歌介绍

今天呢,
我想介绍3首歌,
这些歌啊。。。不算很新,
也不算很旧。。。
不过,
本人觉得蛮好听的

第1首:
through my window - Shila


Don't want much, I just want everything
Thought that I could, do almost anything
One step in front of the other
Thought that I could do it alone

In the blink of an eye, it's just another day
Telling me why, I'll find another way
Got this feeling, got me reeling
I can almost start believing

Now there's me and you
And we are not alone
You and me, me are together now
Through my window, I can see there's
More than you and more than me

Me and you, And we are not alone
Different view, We are together now
Through my window, I can see
Our wildest dreams could be so real

I see a spark, it starts a fire
Is this the one worth waiting for?
Thought that I could do it without you
Can't exist like this anymore

Now there's me and you
And we are not alone
You and me
We are together now

Through my window, I can see there's
More than you and more than me

Now there's me and you, you and me
We are not alone and we are together
Through my window I can see
Our wildest dreams could be so real


这首歌哦,
小邬也有介绍过,
tmnet的广告歌曲。
相信大家觉得很熟悉吧!
我比较喜欢听shila唱这首歌。。。



第2首:
就算世界无童话


望向每雙率真眼睛
似看到最動人風景
沒有嘈音只得笑聲
散播到最遠的山嶺

Ah....

在這世間分享晚餐
有重擔有萬人分擔
沒有染污的晚空
會看見遠方的花瓣

Ah...
Why I smile
Coz you make me smile

如所有錯失都得到寬待
如計較會被換成慷慨
如純良仍然能被記載
孤苦的得到理睬
這可算妙想天開

願這世界如童話
抱著想像實現它
就憑摘星的手臂
為地球每夜放煙花
就算世界無童話
放下包袱完成它
就來學攀山者有心不會怕

Ah...
Why I smile
Coz you make me smile

如所有苦衷都得到體諒
如佔據會被換成分享
如捱窮仍然能被敬仰
挑剔的懂得讚賞
呼吸會更加清香

願這世界如童話
抱著想像實現它
就憑摘星的手臂
為地球每夜放煙花
就算世界無童話
放下包袱完成它
就來學攀山者有心不會怕

Ah...
Why I smile
Coz you make me smile

Ah...
Why I smile
Coz you make me smile

若你我他一起唱歌 
這世界會動人得多
任你我他相差幾多
仍然能同坐


卫兰唱的歌,
很有温馨,sweet的味道
很好听!



第3首:
给你-eason陈奕迅


不要把我推开
当坚持像无赖
当钻石也变尘埃
我信 你在
唯有寂寞慷慨
骨牌倒了下来
想安慰找不到对白
那空白
可是我 相信爱
我信异想才有日会天开
可是爱 我相信爱
就算一切都像独白
我不要藏起来
当坚持像无赖
当铁树不会花开
我信 你在
唯有寂寞慷慨
恐惧侵蚀血脉
想安慰却找不到对白
那空白
可是我 相信爱
我信异想才有日会天开
可是爱 我相信爱
就算一切都像独白
忍耐种种不能忍耐
不怀疑该不该
因为我信 所以你会 存在
可是我 相信爱
我信异想才有日会天开
可是爱 我相信爱
就算一切都像独白
可是我 相信爱
我信异想总有日会天开
可是爱 我相信爱
就算没对你说
我爱 我爱 我爱 你会在


这首歌的节奏和感觉蛮强烈的,
喜欢清纯歌曲风格的人,(指的是你呀,小邬~)
也许不合你们的味口吧~

没有评论:

路人来自哪一国?